Samarali ozish uchun qimmatli maslahatlar

Dunyoga o‘zining ozish haqidagi va boshqa kitoblari bilan mashhur yozuvchi Allen Karrning «Ozishning oson yo‘li» kitobiga asoslangan maslahatlarni «Uzbaby.uz» nashri e’lon qildi. Quyida ushbu qimmatli maslahatlar bilan tanishishingiz mumkin. Marhamat.

Qimmatli maslahatlar

Bizga ma’lumki, ozish uchun kam yeyish emas to‘g‘ri ovqatlanish zarur. Ya’ni hammamiz biladigan semirtiradigan mahsulotlardan voz kechish vazn kamayishiga olib keladi. Semirtiradigan kalloriyasi ko‘p mahsulotlar bu — shokolad, yog‘liq go‘sht, shirinliklar, non va non mahsulotlari va hokazolardir. Allen Karr bu tamoyilga qo‘shimcha qilib bir qator maslahatlar beradi. Ularning ba’zilarini keltirib o‘tamiz:

  • Ozishni niyat qilgan odam kuniga 3-4 mahal ovqatlanishi kerak. Muhimi shundaki, shu ovqatlanish vaqti orasida suyuqlikdan boshqa hech nima yemaslik kerak.
  • Ertalabki nonushta faqat mevalardan iborat bo‘lishi kerak.
  • Bir o‘tirishda to‘yib ketguncha emas, balki yetarlicha yeyish lozim. To‘yish hissi paydo bo‘lishi ko‘p yeyilganidan dalolat beradi. Yetarlicha yeyishga esa o‘z vazningizdan kelib chiqqan holda ma’lum bir porsiyani yeyish tushuniladi. Yetarli porsiya hajmini aniqlash uchun hozirgi yeyayotgan porsiyangizni asta-sekin kamaytirib borish kerak. Shunda to‘qlik hissigacha olib kelmaydigan hajm siz uchun yetarli porsiya hisoblanadi. Undan ortig‘i organizmingizga kerak emas.
  • Ora-orada shirinlik, pechene, pista, qurt, sho‘r danaklar kabi yengil yeguliklardan qo‘rqish kerak. Ular birinchidan, ishtahani keskin ochib yuboradi, ikkinchidan, ularni yeganda to‘xtash qiyin bo‘ladi. Shunda siz qorningiz ochgani uchun emas, shu yeguliklar oshqozonni qo‘zg‘atib yuborgani uchun bemahalda ovqatlanishni istab qolasiz.
  • Qorin haqiqatan ochganda ovqatlanish haqiqiy lazzat keltiradi. Shunda to‘yish hissi ham tez keladi. Qorin o‘chmay turib shunchaki ora-orada yeb yurgan holda ovqatlanganda esa to‘qlik hissi kelishi juda qiyin bo‘ladi.

Yuqoridagi tamoyillar oddiyga o‘xshagani bilan aslida juda samaralidir. Ulardan ozish uchun emas, balki doimiy ravishda sog‘lom hayot tarzida yashash uchun foydalanish kerak. Shunda natija diyetalar va’da qilgandek 1 oyda yoki 1 haftada emas, balki butun umr mobaynida sizni xursand qiladi.

 

So‘rov qoldirish

Sizning emailning chop etilmaydi.To‘ldirilishi zarur qatorlar * bilan belgilangan *

*